Friday, August 16, 2013

TOTAL SKIN SOLUTION WITHIN 7 DAYS

Capture your beauty within 7days
SKIN SOLUTION CARE
 adalah sebuah syarikat tempatan yang  menggunakan BIO TEKNOLOGI GERMAN .Syarikat ini mencipta produk yang sesuai dengan semua jenis masalah kulit dan boleh digunakan untuk lelaki dan perempuan.  Kebanyakan syarikat yang mengeluarkan produk kecantikan kulit lebih menumpukan produk luaran sahaja, hasil kajian antarabangsa, kecantikan kulit akan lebih terserlah apabila badan kita disajikan dengan makanan yang mengandungi khasiat yang tinggi, oleh itu, di SsC, kami menawarkan produk berupa luaran dan makanan yang diproses dengan kaedah bio teknologi German.   Melalui kaedah BIO TECHNOLOGi GERMAN, SsC  telah berjaya mencipta teknik untuk mengekalkan nutrien-nutrien penting dan menghasilkan pengawetan tanpa menggunakan bahan kimia.

Produk Skin Solution Care (SsC) adalah produk kecantikan yang pertama di dunia diformulakan dengan gabungan rumpai laut (seaweed), kolagen, vitamin C larut air, stemcell daripada 7 jenis buah dan buah-buahan jenis beri. Formula terbaru ini telah menghasilkan produk kecantikan yang selamat, berkesan dalam masa yang lebih cepat, berkualiti, murah dan bagi muslim tidak perlu meragui kehalalan produk kerana bahan-bahan yang digunakan adalah dari 100% tumbuhan dan ikan malahan bebas bahan kimia seperti paraben.

  

HANYA DALAM MASA 7 HARI SAHAJA ANDA DAPAT RASA KESANNYA! WOW CANTIK NYA AWAK ! DAPATKAN KECANTIKAN ANDA SEKARANG!




Disamping kecantikan luaran, produk SsC seperti Magic White mengandungi khasiat-khasiat yang tinggi untuk kesihatan dalaman badan.



BERKESAN, SELAMAT DARI BAHAN KIMIA

Kami dalam proses mencari mini stokis dan agen dengan keuntungan yang lumayan.  Mereka yang berminat sila hubungi kami secepat mungkin kerana pengambilan mini stokis dan agen adalah terhad. Semua pengiklanan seperti di e-portal, majallah dan TV akan dibuat oleh syarikat pengeluar.  Selain daripada itu, Facebook boleh digunakan untuk mempromosi produk ini.  SIAPA CEPAT DIA DAPAT.

CONTACT US :-




019-2126339




No comments:

Post a Comment